Hae meille kesätöihin - Mynämäen Vesan ja OP Vakka-Auranmaan yhteistyö jatkuu

4.3.2024

Mynämäen Vesa on mukana Kesäduuni OP:n piikkiin kampanjassa ja saamme tarjota tulevana kesänä kesätyön yhteensä kuudelle 15-17-vuotiaalle nuorelle pesäpallon parissa! Mikäli siis kesätyö HIPPO-pesiskoulun parissa kiinnostaa, täytä hakemus pikaisesti täältä.

OP Vakka-Auranmaa mahdollistaa yhdessä yleishyödyllisten yhdistysten
kanssa nuorten työllistymistä ja työelämään tutustumista!

OP Ryhmä haluaa olla tukemassa nuorten työelämään tutustumista ja
yhdistystoimintaa eri puolilla Suomea osana yhteiskuntavastuutaan. Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjassa osuuspankit ympäri Suomen tarjoavat 15-17-vuotiaille nuorille mahdollisuuden tutustua työelämään. Kampanjassa valitut yhdistykset voivat siis palkata 15-17-vuotiaan nuoren kesätöihin kahdeksi viikoksi OP:n piikkiin.

Kokemus lajista katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätöntä. Tärkeintä on, että tulet toimeen lasten kanssa eli reipas ja iloinen mieli riittää, sillä toimit apuohjaajana yhdessä muiden kokeneiden ohjaajien kanssa :)

Samalla meillä on ilo ilmoittaa, että pitkäaikainen yhteistyömme OP Vakka-Auranmaan kanssa jatkuu! OP Vakka-Auranmaa on tänäkin vuonna yksi pääyhteistyökumppaneistamme ja mukana tukemassa nuorten Vesattariemme matkaa sekä seuran junioritoimintaa kaudella 2024. Järjestämme tuttuun tapaan yhdessä kesän Hippo-pesiskoulun, joten kiitämme OP Vakka-Auranmaata näiden nuorten työllistämismahdollisuudesta.